INHOUDSOPGAVE
- Waar kan ik inloggen als gebruiker?
- Log je voor het eerst in?
- Wat moet je doen als je wachtwoord niet wordt geaccepteerd?
- Wat kan je doen als je bent geblokkeerd?
Waar kan ik inloggen als gebruiker?
Via de volgende link kun je inloggen in de AllUnited backoffice: https://pr01.allunited.nl/ De AllUnited backoffice is te bezoeken via alle browsertypen. Toch adviseren wij te werken met Google Chrome of Mozilla Firefox browsers voor de meest optimale ervaring in dit pakket.
Bij het inloggen wordt het volgende scherm getoond:
In dit scherm worden de volgende gegevens gevraagd:
Veldnaam | Toelichting |
Systeemnaam | Dit is de systeemnaam die jullie met de oplevering van het systeem aangeleverd hebben gekregen, veelal de naam van vereniging in hoofdletters aan elkaar geschreven, bijvoorbeeld VERENIGING |
Gebruikersnaam | Dit is de ontvangen gebruikersnaam, bijvoorbeeld SYSADMIN |
Wachtwoord | Bij de eerste keer inloggen of na een wachtwoordwijziging, gebruik je het wachtwoord dat je initieel hebt ontvangen. Dit wachtwoord moet vervolgens worden aangepast naar een nieuw wachtwoord, dat uit minimaal 6 tekens bestaat, inclusief minstens 2 cijfers. Of je gebruikt het wachtwoord dat je hebt aangemaakt om in te loggen. |
Log je voor het eerst in?
Dan wordt automatisch gevraagd om het wachtwoord aan te passen. Hierbij wordt dan het onderstaande scherm getoond. Dit scherm zul je ook zien wanneer je een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd.
Het wachtwoord moet bestaan uit:
- Minimaal 6 tekens waaronder minimaal 2 cijfers.
Er zijn 3 mogelijkheden waarom dit scherm wordt getoond:
- AllUnited of een systeembeheerder heeft een nieuw wachtwoord aangemaakt en hiermee wordt ingelogd
- De maximale tijd waarin een wachtwoord gebruikt mag worden is verstreken
- De knop "Nieuw wachtwoord aanvragen" is gebruikt en er wordt ingelogd met het wachtwoord dat via de mail is ontvangen
De volgende velden dienen hier te worden ingevuld:
Veldnaam | Omschrijving |
Huidige wachtwoord | Hier wordt het initiƫle, tijdelijke of het huidige wachtwoord ingevuld. |
Nieuw eigen wachtwoord | Hier wordt een nieuw wachtwoord ingevuld. |
Herhaal eigen wachtwoord | Hier wordt het gekozen wachtwoord, wat bij "Nieuw eigen wachtwoord" is ingevuld, herhaald. |
Als het inloggen is gelukt, kom je in het AllUnited Dashboard. Vanuit het menu aan de linkerkant kan verder worden gewerkt in de beschikbare modules voor de gebruiker.
Wat moet je doen als je wachtwoord niet wordt geaccepteerd?
Je kunt 4 pogingen doen. Als het dan niet is gelukt, raden we aan een nieuw wachtwoord aan te vragen via de link : nieuw wachtwoord aanvragen. Na de 5e foutieve inlogpoging, word je geblokkeerd.
Wat te doen als je geblokkeerd bent?
Kun je niet meer inloggen in de backoffice omdat je geblokkeerd bent? Lees in dit artikel wat je dan kunt doen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren