Het automatisch terugboeken van een geannuleerde bestelling (reservering met introduce of commerciële baan) werkt niet voor klanten met de Rabobank als iDEAL leverancier. Voor deze klanten is op dit moment een workaround beschikbaar:
- Ga naar AllUnited backoffice
- Klik op boekhouding en dan op selectie wizard
- Ga (bovenin scherm) naar selecties beheren > selecties importeren (ziet u dit niet dan heeft u niet de juiste rechten)
- Importeer de volgende twee selecties:
BH - Contact opnemen terug te betalen reservering
BH - Terugbetalen geannuleerde reservering - Klik op boekhouding en dan op selectie wizard BH - Contact opnemen terug te betalen reservering
Deze lijst toont de gebruikers waarvan geen terugbetaling kan worden geïnitieerd omdat er geen rekening nummer bekend is. Neem contact op met het lid om de IBAN aan relatiekaart (blok financieel) toe te voegen. - Klik op BH - Terugbetalen geannuleerde reservering. Deze lijst toont de gebruikers die nog op een terugbetaling wachten.
- Initieer de terugbetaling door te gaan naar boekhouding > incasso / betaalbestanden.
- Selecteer Debiteuren en Betaling bij Stap 1: Posten aanmaken en start het proces.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren