Via Meshlink hebben wij de volgende informatie vernomen:
Momenteel kampen we met een storing in onze clouddiensten. Hierdoor werken verschillende diensten in ons systeem momenteel niet. Ons team onderzoekt het probleem en werkt aan een oplossing.
Het is niet mogelijk om de verlichting via de Lumosa Touch / Meshlink app aan te sturen. Ook updates voor Paxton of Axema kunnen niet verwerkt worden. Dat betekent dat bijvoorbeeld Meet & Play reserveringen of nieuwe leden op dit moment niet verwerkt kunnen worden. Data naar Meshlink of Lumosa toe, wordt wel goed ontvangen.
Toegang pincodes: er is een aanpassing gedaan dat de pincodes van deze week ook volgende week zullen werken. Pincodes voor bardiensten zullen mogelijk niet goed werken.
Meet & Play: de reserveringen staan wel in het Afhangbord maar de toegang pincodes werken helaas niet.
Kijk voor de laatste status altijd op https://meshlink.nl/storing
Meer vragen? Neem contact op via support@meshlink.nl
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren